Thursday, December 17, 2009

Lagu

Jam sudah 1.30 pagi.

Alhamdulillah, kerja saya sudah selesai. Menarik juga bidang yang saya sedang cuba kali ini.
Mahu tahu apa? Nantikan hasil kerja saya bila-bila saya benar sudah bersedia. ;)

Sebelum tidur, nak kongsi satu lagu dengan kalian semua.
Kalau mahu tahu, saya ada satu tabiat dalam mendengar lagu.
Kalau telinga ini sudah tertangkap satu lagu dan hati ini sudah terpaut, saya akan dengarnya berulang-ulang kali, sehari kadang-kadang berbelas kali, sampai ahli rumah saya
boleh menghafalnya.

Kalaulah ada lagu tentang Microb dan Pharma yang best dan memikat jiwa, mesti menarik, mudah sikit nak menghafalnya. :)

Satu lagu buat kalian, lagu 'musim' buat saya di saat ini.

STARFIVE-Satu Cinta

Ku memohon dalam sujudku padaMu
ampunkanlah sgala dosa dalam diri
ku percaya Engkau bisa meneguhkan
pendirianku keimananku

Reff: Engkau satu cinta yang slamanya aku cari
tiada waktu kutinggalkan demi cintaku kepadaMu
walau seribu rintangan yang menghadang dalam diri
kuteguhkan hati ini hanya padaMu kupasrahkan

oh Tuhan...slamatkanlah hamba ini
dari segala fatamorgana dunia
oh tuhan jauhkanlah hamba ini
dari hidup yang sia-sia


No comments: