Friday, July 31, 2009

Santai sebentar

Alhamdulillah, baru balik dari Taj Mahal bersama YDP BKPJJ.
Sementara tunggu nasi dicerna, otak boleh sambung membaca, ada gambar ingin dikongsi dalam halaman yang banyak huruf dari gambar berwarna.


(i)

Hadiah dan cenderahati.
Pertama sekali, sorry buat yang memberi, tetapi gambar hadiah tidak muncul dalam gambar ni. Meja saya ada kapasiti. ;)
Hadiah dan cenderahati tidak perlu mahal-mahal kerana ia bukan dinilai pada mata,
tetapi pada hati, nama pun dah cenderahati kan.
Terima buat yang memberi.

(ii)
Ehem..ada muka ahli parlimen lepas terima watikah tak?
Gambar memang disengajakan tidak cerah untuk mengelakkan dicam dek penjenayah. ;)

(ii)

Gambar sebelum berpisah buat sementara.
Syihabudin, Naib Presiden merangkah Pengerusi MMY sesi 08/09 .
Maaf takde gambar kawan-kawan yang lain.
Ucapan saya, selamat berkhidmat untuk agama, masyarakat dan negara.
Moga kita bertemu di medan sana.

- Maaf buat yang pernah komen tentang gambar di blog saya yang kurang kualitinya,
almaklum hanya berkamera di hp E90 sahaja, tak mampu nak beli kamera yang besar-besar saiznya.

4 comments:

piek said...

akim comel la...

c's said...

n again, congratulations..

mahasiswa perlukan pemimpin yg spt ikan, kekal tawar walau hidup dalam masin air laut..

teruskan menjejak pengorbanan, kerana disebalik korban itulah hadirnya taqarrub ilallah :)

[satu vid bes http://www.ted.com/talks/rick_warren_on_a_life_of_purpose.html]

mahasiswa said...

piek,
memang comel,piek pun comel. haha

c's,
insyaAllah, sama2 kita menjejak.
syukran. :)

rasydan said...

eh? mmgla logiknya cenderahati dinilai dgn hati, tapi itu bila disebut cenderahati. kalau aku sebut cenderamata?

*hp aku xde kamera pun. monofonik, monokrom lagi. (tapi still, ade mini flashlight) :P