Monday, October 19, 2009

Jujur

Jujur.

Memang menulis ini perlukan latihan konsisten meski sekelumit patah kata.
Saya cuba menulis kembali, tapi gagal menyusun kata hati beberapa kali.
Banyak perkara ingin saya rakamkan dan kongsi dengan kalian keluarga saya di sini.

Masuk tahun ketiga di tambah dengan taklifan selaku Presiden PERMAI menuntut untuk saya menyusun masa sebaik-baiknya.
Banyak perkara yang harus saya korbankan, termasuk masa untuk mencorak kata di halaman ini.
InsyaAllah, saya akan cuba menulis sedaya upaya dengan ruang waktu yang ada.

Banyak perkara ingin saya kongsi, doakan rasa itu datang untuk memudahkan jari jemari menari kembali.

Doakan saya.

Saya doakan kalian.

Doa pengikat hati kita.

- harus berlari di saat ini..

2 comments:

kakak sc.hall said...

ye..terus berlari adik..

Naqeb Sulaiman said...

IAllah. lari ke destinasi.