Wednesday, December 9, 2009

Ubah

Bicara soal perubahan.

Apa yang harus didahulukan?

Ubah yang lama jadi baru.

Atau yang kurang lawa jadi bergaya.

Biar semua nampak, wow. dah berubah!


Atau,

Yang diubah itu dari sini ke sana,

atau dari aku kepada dia,

" eh..lainlah, dah berubah. " cuit member sebelah.

Ubah atau diboneka?


Kau mahu ubah apa?

Fikir!

Jalan hati-hati, nanti mati.

Ubah dari dia kepada kau.

Kau yang sebenar-benarnya.

Lalala....

6 comments:

Anonymous said...

ak paham ap maksud ko naqeb..
ak pon tgh pikirkan perkara yg sama(klu betol la sama.,hehe)
tp mesti ko lebih rasa terbeban..
insyaallah ad jalannya..

Kawan kau said...

http://www.youtube.com/watch?v=PzrJmfKCCOU&feature=PlayList&p=369CE08E0EE104B3&playnext=1&playnext_from=PL&index=10

mahasiswa said...

anonymous,
hebat ye boleh bace ape fikirkan..hehe
iAllah.

kawan aku,
tq.
sayu lagu tu.

dan said...

hmm pasal apa ni? 'lalala'? hihi

ada sorg senior dari london, dtg sini semalam, perangai dia, cara cakap dia, hampir sama dgn ko...huhu

mahasiswa said...

boleh baca entri terkini.

wah, hilanglah rindu ko kat aku kan. hehe.

ramai gak budak2 yang suka kaitkan aku bila diorang jumpe seoranag terutama cara bercakap.
bilalah nak dikaitkan cara berfikir pula ;) hehe.

mahasiswa said...
This comment has been removed by the author.