Wednesday, December 24, 2008

Keluarga

Keluarga.

Ini keluarga yang baru dibina dengan izin Allah.
Kami merancang dan melaksana dengan izin-Nya. Saya melalui satu pengalaman, menarik dalam membina keluarga ini. Dengan risikan dan juga luahan sukarela, hubungan ini terbina lantas membawa kenangan yang indah.

Mencuba

Alhamdulillah, hubungan ini membuahkan hasilnya. Dari berdua, menjadi tiga, empat hingga seterunsnya tidak terkira dengan jari jemari saya.

Pada awalnya saya tidak menduga hubungan boleh menjadi sekukuh ini. Pertemuan yang dirancang kali pertama di sebuah kedai makan membuahkan hasil walaupun pada mulanya agak kekok, malu-malu masih ada agaknya.

Alhamdulillah, meskipun kami telah akhiri apa yang mejalinkan kami di atas program yang sementara, saya berdoa agar Allah satukan hati kami untuk meneruskan perjuangan di muka bumi ini.




Bersama pengarah teater
dan penulis skrip.











-sedang merancang untuk mencuba apa-apa yang sewajarnya
-post saya banyak tentang keluarga sebelum ini, ada yang tersalah anggap saya mahu mendirikan rumah tangga..aduss..:)

-mendung kelabu mendengar berita tentang ayah diwarnai sedikit cahaya kegembiraan kakak yang bakal menuju alam rumah tangga

3 comments:

c's radin said...

amboi.. keluarga teater nampak.. keluarga debat jangan dilupa.. abg amir act sedih xdpt join kte mse gathering kat sekolah dulu.. kte wat lagi ye untuk next summer.. ke xmo balik? =P

mahasiswa said...

keluarga itu tanpa syarat, selagi bergelar muslim, itulah keluarga. :)

owh, lain kali buat lagi. summer depan dapat raye kt msia rasenye,balik tak pasti lagi.
kalau kite buat, buat sekali pertandingan alumni ke, kene rancg elok2 la.

Anonymous said...

oo itu ke maksudnya..