Wednesday, March 4, 2009

Ku Rasa Nadi Mu



Selamat Hari Lahir buat rakan-rakan semua.
Aku sayang kalian, dari hati kecil ini aku lakarkan rindu bertaut ke nadi yang berdegup.

MAGABI.
( Majlis Gabungan Birthday ).

Bukan sekadar menyambut umur yang semakin lanjut, namun cuba kembali menghubungkan hati-hati agar kembali bertaut.

Maaf ya kawan-kawan kerana melepas gian berpuisi freesytle dalam gelap tanpa diundang, ada sumbang dan caca merba. Hanya ingin berkongsi rasa yang terbuku, bahawa rindu ini terpendam untuk melihat aku, kau dan kita kembali bersatu dalam jalan juang yang sedang diredah, dalam jurang yang direntas benua.



Degup kencang saat pelukan kau masih aku rasa.
Hangat.
Nadi ini berbicara pimpinlah aku,
mari melangkah di titian yang diwariskan junjungan kita,
telah kita lakarkan janji di malam ini
agar sama-sama menuju ke syurga,
andai langkahmu susut, tangan ku memaut,
andai ku jatuh, lenganmu membantu ampuh.


Di sebalik tabir.. chef kita :)

Tauke samosa Irbid..:)

First time buat kerja dapur..inilah hasilnya ( yela, orang yang tunjukkan ) :)